Vartotojo ID Slaptažodis
 
 
 

Kredito suma:

1500

Kredito terminas:

28
Iki Jums reikės grąžinti  EUR
Kreditas:  EUR
Palūkanos:  EUR
MKGN %
MPN %

DUK

1. Kas gali gauti kreditą www.paskolostau.lt?

Kredito gavėjas turi atitikti šias sąlygas:
• Lietuvos Respublikos pilietis.
• Dirbantis arba gaunantis kitas pastovias pajamas fizinis asmuo.
• Neturi nepadengtų skolų.
• Turi asmeninę sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke.
• Turi tvarkingą mokėjimų istoriją.

2. Ar reikia užstato norint gauti kreditą?

Paskola suteikiama be užstato.

3. Koks yra vienkartinės registracijos mokestis www.paskolostau.lt sistemoje?

Vienkartinės registracijos mokestis yra 0.01 EUR.

4. Ar galiu registracijos mokestį sumokėti ne iš savo asmeninės sąskaitos?

Ne, negalite. Registracijos mokestį būtina mokėti iš savo asmeninės sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti kreditą.

5. Kokius asmens tapatybę patvirtinančius duomenis reikia pateikti, pildant registracijos formą www.paskolostau.lt sistemoje?

Pildant registracijos formą Jums reikia pateikti šiuos tikslius duomenis:
• Asmens kodą.
• Elektroninio pašto adresą, į kurį Kreditorius išsiųs laikiną slaptažodį.
• Mobilaus telefono numerį, į kurį gausite Kredito gavėjo ID.
• Deklaruotos gyvenamosios vietos adresą.
• Gyvenamosios vietos adresą.
• Asmens tapatybės kortelės arba paso Nr.
• Darbovietės pavadinimą, adresą ir užimamas pareigas.

6. Kaip prisijungti prie Kredito paraiškos zonos www.paskolostau.lt sistemoje?

Prie Kredito paraiškos zonos prisijunkite, įvesdami gautą Kredito gavėjo ID ir laikiną slaptažodį.

7. Kokiais būdais galiu pateikti Kredito paraišką www.paskolostau.lt sistemoje?

Kredito paraiška pateikiama dviem būdais:
• Internetu.
• SMS žinute, pagal tinklalapyje nurodytą tvarką.

8. Kaip gauti Kreditą internetu?

Norint gauti greitą kreditą internetu Jums reikia:
• Užsiregistruoti.
• Prisijungti prie sistemos - įvesti savo Kredito gavėjo ID bei slaptažodį.
• Pasirinkti iš kreditų krepšelio tinkamiausią variantą.
• Patvirtinti pasirinktas kredito sąlygas.

9. Kaip gauti Kreditą SMSu per www.paskolostau.lt sistemą?

• Būti užsiregistravusiam internetu, tai yra turėti savo Kredito gavėjo ID bei slaptažodį.
• PT Kredito gavėjo zonoje, esančiuose SMS nustatymuose įjunkite kredito skolinimąsi SMS žinute.
• TRUMPALAIKIAMS KREDITAMS IKI 60 DIENŲ: išsiųsti kredito paraišką PRASAU(tarpas)Kredito gavėjo ID(tarpas)pasirinkta Kredito suma(tarpas)terminas dienomis SMS žinute į mob. telefono numerį +370 639 78481.
• ILGALAIKIAMS KREDITAMS IKI 12 MĖNESIŲ: išsiųsti kredito paraišką PRASAU(tarpas)Kredito gavėjo ID(tarpas)pasirinkta Kredito suma(tarpas)terminas mėnesiais SMS žinute į mob. telefono numerį +370 639 78481.
• Gauti iš paskolostau.lt atsakymą. Teigiamu atveju, gausite SMS žinutę su kredito paraiškos kodu.
• Patvirtinti kredito paraišką. Per 1 valandą nuo kredito paraiškos kodo gavimo, išsiųskite SMS žinutę TVIRTINU(tarpas)gautas kredito paraiškos kodas, mob. telefono numeriu +370 639 78481.

10. Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už registraciją į www.paskolostau.lt sąskaitą?

Vykdant mokėjimą už registraciją, nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:
Gavėjo pavadinimas UAB "FINVERTA"
Gavėjo sąskaitos Nr.Pasirinkite gavėjo sąskaitą, esančią tame pačiame banke kaip ir Jūsų atsiskaitomoji sąskaita.
Gavėjo kodas 135056561
Suma 0.01 EUR
Mokant registracijos mokestį, būtinai įrašykite savo asmens kodą skiltyje „Mokėtojo kodas gavėjo informacinėje sistemoje".

11. Ar gausiu atsakymą dėl Kredito suteikimo?

Teigiamas / Neigiamas atsakymas bus išsiųstas SMS žinute į Jūsų registracijos metu nurodytą mob. telefono numerį.

12. Kiek galima imti kreditų, jei dar neatiduotas pirmas kreditas?

Jei nėra grąžintas pirmas kreditas, sekančios kredito paraiškos atmetamos. Išskyrus, lojalius klientus.

13. Kas yra lojalus klientas?

Tai Klientas, kuris turi tvarkingą mokėjimų istoriją www.paskolostau.lt sistemoje.

14. Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už Kredito grąžinimą Internete ar banko filiale?

Vykdant mokėjimą nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:
Gavėjo pavadinimas UAB "FINVERTA"
Gavėjo sąskaitos Nr.Pasirinkite gavėjo sąskaitą, esančią tame pačiame banke kaip ir Jūsų atsiskaitomoji sąskaita.
Gavėjo kodas 135056561
Mokėjimo paskirtyje nurodykite savo asmens kodą
Suma – Įrašykite paskolos sumą su palūkanomis.

15. Kodėl Kreditorius neužskaitė mokėjimo už Kredito grąžinimą?

• Vykdant mokėjimą neteisingai pateikėte gavėjo rekvizitus.
• Mokėjimo paskirtyje neįrašėte ar netiksliai įrašėte Kredito gavėjo asmens kodą.

16. Sumokėjau didesnę sumą nei Grąžintina suma, ar galiu tikėtis permokos grąžinimo?

Kreditorius permoką Jums grąžins:
• Pateikus prašymą permoka bus išskaičiuojama iš kito Jūsų paimto Kredito grąžintinos sumos.
• Jums atvykus į bendrovės buveinę su asmens tapatybę patvirtinančiais dokumentais ir raštu pateikus prašymą dėl permokos grąžinimo.

17. Ar galiu sužinoti, kiek kredito paraiškų pateikiau, kiek esu skolingas?

Prisijungęs prie PT Kredito gavėjo zonos Meniu punkte "Mano Kreditai", Jūs rasite:
• Balansą šiai dienai.
• Kreditų paraiškas.
• Mokėjimus.
• Detalią apmokėjimų ataskaitą.

18. Ką daryti, jeigu praradau prisijungimo duomenis?

• Jeigu praradote Kredito gavėjo ID ar slaptažodį, atsiųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 639 78481) iš telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi paskolostau.lt sistemoje, su tekstu PRARADAU. SMS žinute atsiųsime Kredito gavėjo ID, el. paštu - laikiną slaptažodį.
• Jeigu praradote telefono nr., prisijunkite prie paskolostau.lt sistemos - įvesdami savo Kredito gavėjo ID ir slaptažodį, "PT Kredito gavėjo zona" > "SMS nustatymai" galite įvesti naują telefono nr., pasirinkite jį pagrindiniu ir patvirtinkite pakeitimus įvesdami savo slaptažodį.
• Jeigu praradote el. paštą, prisijunkite prie paskolostau.lt sistemos - įvesdami savo Kredito gavėjo ID ir slaptažodį, "PT Kredito gavėjo zona" > "Mano duomenys" galite pasikeisti el. pašto adresą.
• Jeigu praradote Kredito gavėjo ID ir telefono nr., iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami tik bendrųjų sąlygų kodą ir telefono nr., į kurį gausite Kredito gavėjo ID.
• Jeigu praradote slaptažodį ir el. paštą, iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami tik bendrųjų sąlygų kodą ir el. paštą, į kurį gausite laikiną slaptažodį.

19. Kaip apsaugomas sutarties turinys?

Sutartis ir sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo (Kredito sutarties 10 punktas) pasirašymo metu yra apsaugojami MD5 hash algoritmo technologija, t.y. unikalia ir nekeičiama simbolių (raidžių ir/arba skaitmenų seka), kuri patvirtina sutarties teksto apsaugą (dokumento tekstą paverčia unikalia simbolių seka, kuri tiksliai atitinka tvirtinamą tekstą, ir kurią pakeitus būtų pastebimas dokumento teksto pakeitimas). Užpildžius registracijos formą, antrame registracijos žingsnyje pateikiamas tekstas, kuriame MD5 kodu užkoduojamas sutarties sąlygų tekstas ir registracijos metu suvestas asmens kodas. Tuo būdu yra apsaugomos abiejų pasirašančiųjų šalių t.y. Kreditoriaus ir Kredito gavėjo teisės. Sutarties turinys negali būti pakeistas, nepakeitus Sutarties MD5 kodo.

20. Kada užskaitomi mokėjimai ir tikrinamos paraiškos kreditui gauti?

Mes dirbame:
I-V 09.00-18.00
VI-VII nedirbame.

21. Kaip pratęsti kreditą?

1. Sumokėti iki kredito pratęsimo susikaupusias palūkanas, delspinigius arba kredito dalį.
2. Prisijungti prie kredito gavėjo zonos ir pateikti prašymą kreditui pratęsti.
3. Susipažinti su informacija apie sutarties sąlygų pasikeitimą dėl kredito pratęsimo ir patvirtinti sąlygas bei kitą su kreditu susijusią informaciją.
4. Kredito terminas gali būti pratęstas, jeigu mokėjimas pradelstas ne daugiau kaip 40 dienų nuo numatyto grąžinimo termino.
5. Pratęsiama gali būti tik kredito dalis, kredito palūkanos ar kiti kredito kainą sudarantys mokesčiai pratęsiami būti negali.